„Služba je velmi jednoduchá. Na webu si klient buď jen oskenuje kód z eReceptu, nebo si zadá jeho 12místný kód, vybere si lékárnu, kde si chce recept vyzvednout, na Domažlicku tedy tu naši nemocniční, uvede svoje telefonní číslo, případně mail a odešle požadavek,“ popisuje vedoucí lékárnice Lékárny Domažlické nemocnice Petra Radošická. „Zpět mu přijde zpráva s potvrzením přijetí objednávky a jakmile lékárna požadavek zpracuje a nachystá, tak i druhá zpráva, že si může svou objednávku bez čekání vyzvednout.“ Pokud se na některý lék vztahuje doplatek, hradí se až při převzetí v lékárně.
Díky propojení s nemocničním provozem má nemocniční lékárna skladem tisíce položek, často i velmi specifických léků, které běžné lékárny nenabízí. Pokud některý požadovaný lék nemá, dokáže ho přes své distributory zajistit zpravidla v řádech hodin. Provozní doba lékárny je každý pracovní den v 7:15 až 12:00 a 12:30 až 15:30 hodin.